söndag 18 september 2011

Plugg istället för blogg.

Hej hallå därute..
Blir inte mkt skrivet här nu..håller ju på och läser en amningskurs på distans på högskolan, kan vara bra inför mitt förhoppningsvis kommande yrke. Så det tar lite tid att läsa engelska artiklar och annan kurslitteratur.Riktigt intressanta diskussioner som pågår på it´s learning, de flesta där är nog barnmorskor redan tror jag..en del av dom har jag ju jobbat med innan:) men jag har ju tio års erfarenhet av att hjälpa till med amning som usk på bb/förl, så nåt kan jag nog bidra med ändå;)!

Denna helg har ju gått lika fort som alla andra och idag känns det verligen som höst ute, blåsigt och regnigt. Premiäreldade i öppna spisen igår, riktigt mysigt!
Efter en dag med fotbollsmatch för tjejerna(vinst:)) och sen fixande på Filippas rum så är det nu soffmys & IDOL som gäller. Tjejerna är på bio ikväll så jag har ensamrätt på mina älsklingsgossar härhemma <3! Filippas rum är ommålat och superfräscht nu, passade på att STORstäda där idag och  snart är det Fannys rum som ska få lite ny vit färg:)!
Nästa helg är det äntligen dax för Winnerbäck konsert och hotellnatt med lite shopping i Malmö..underbart!!
Ha en underbar vecka alla:)

4 kommentarer:

  1. Önskar jag haft din energi denna helgen. Känns som jag gjort INGENTING. Säkert förra veckans förkylning som inte riktit har släppt greppet, men nu är det ny vecka och nya tag. Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med lite renovering,alltid kul o förnöja sig!!!
    Här blir de dränering o borttagning av vårt "ute"trappa samt lite plattsättning(skulle blivit mer av men pengar gick till avbetalning på lån på huset oxå)MEST av ALLT längtar jag tills vi river toan här uppe o får en STÖRRE hall..Klädskåp o sittmölighet med smart förvaring....har nog aldrig vvrit så efterlängtat o välbehövligt..Tyvärr är de ett tag kvar innan vi kan börja:först värmepump som ska installeras sen ny toastol nere på lilla dass i källaren(nedervåningen)sen koppla lite rör där nere o sen kan vi då riva toan upp o BÖRJA...ses i morron,,kram

    SvaraRadera
  3. Har oxå varit förkyld och varit superseg och hängig förra veckan..såå seeegt:(..fick inget gjort och hade huvudvärk av o till..så därför var det riktigt gött att få röja lite härhemma:)! Blev så fräscht även om vi nu bara målade om med vitt så känns det så nytt o fint.
    Låter som ni har många projekt Monica:) alltid kul! Ses imorrn:)

    SvaraRadera
  4. Saknade dej på jobbet idag Tina när jag fick ett "renaryck" i ett förråd. Oj vad grejorna åkte, blir säkert många saknade saker för en del. Kram

    SvaraRadera