torsdag 11 augusti 2011

Tristess...& lite längtan till skolstart och struktur på vardagen;)

Idag har jag verkligen ingen aning om vad Vincent & jag ska hitta på..och jag är redan superuttråkad:(.
Har redan städat härnere så det får väl bli en svängom däruppe med min vän dammsugaren senare..när han sover. Får nog bli en långpromenad för prinsen gillar verkligen sitta i vagnen o kolla in omgivningen..och jag får lite motion;).

Funderar på att åka iväg på utflykt nånstans i helgen men vart..? Lördagen skulle det kunna bli ganska fint väder så då gäller det att passa på:). Otroligt nog har vi ju inte några projekt härhemma för tillfället heller..men är jag så här uttråkad ska jag nog hitta på nåt ska ni se;)). Med all tid vid datan och alla fina inredningsbloggar så kan man nog hitta lite inspiration tror jag:).

Flickorna höll på att tjata öronen av mej igår när jag bestämde att de skulle sova hemma utan kompisar...usch vilken hemsk mamma jag är?!! Meningen var att vi skulle försöka återfå lite kontroll på sovvanorna härhemma inför skolstarten om en vecka...men jag ger upp..de får bli varse det på torsdag morron när de ska upp halv sju...moahahhhaaa;)..... Så idag återgår vi till en dotter+kompis här och den andra dottern sover borta så är alla glada o nöjda igen!

                                                                     Ha en bra dag <3

3 kommentarer:

  1. Hahah ja i bland orkar man inte köra loppet ut..Våra börjar på tisdag o jag resonerar likadant att dom får helt enkelt bli trötta då...
    Nu ska jag somna Miranda o i em blir de festivalen med barn o kompis+hennes barn..Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Ja det där med sovvanor hos barnen..ja hos sig själv oxå för den delen, är ett gissel. Men vi kör nog alla lite på det där med chocken första morgonen. :)

    Trevligt att du har börjat blogga. Jag har ju en blogg jag med men den har legat nere ett tag. Inspirationen bara försvann. Men kanske att jag tar upp den igen inom kort! :)

    Nu ska jag lägga mig i ryggläge på soffan med min stukade fot i högläge. Jag var ju smart att "friska" mig till Eva igår och idag är det kvällsjobb på förlossningen som gäller! Hhhmmm..!

    Hoppas ni får en mysig dag!
    Kram Linnea

    SvaraRadera
  3. Nä hade de varit mindre hade jag nog stått på mig mer..men nu förstår de ju konsekvenserna av det själv;). Ha det så kul på festivalen o hoppas illamåendet lugnar sig Monica!
    Hoppas du blir bättre i foten Linnea och att jobbkvällen blir lugn så du slipper springa alltför mkt. Hör du av dej om vilken dag jag kan hämta tavlan? Torsdag är väl enda dan jag har fullbokad! Kram på er!!

    SvaraRadera