onsdag 10 augusti 2011

Fika hos gammelmormor

Idag har vi varit och hälsat min mormor, bjöd henne på vaniljbullarna vi bakade häromdagen. Hon blev jätteglad att vi kom, tjejerna är ju inte där så ofta nu mer så det är extra kul när de vill hänga med!Verkar inte bli nåt bra väder idag heller tråkigt nog, så det blir väl en hemmadag idag.

Försökte gå in och registrera mig till höstens kurser men det gick inte ännu..hoppas jag inte glömmer bort det sen bara så man missar sin plats. Har dock inte fått riktigt klartecken från min man om han kan va hemma de dagarna jag ska va i skolan. Sen hänger det ju allra mest på om min bröstmjölksälskande bebis lär sig gilla vanlig mat tills dess;). Han tycker verkligen inte om lagad mat - den klöks han bara av och inte gillar han välling heller, gröt går bättre. Är iof väldigt glad att han mår bra av amningen och gillar det:)).Vi får väl se nästa gång på BVC om han ökat lika mkt i vikt eller inte.
Lilla goding

Hej gammelmormor!

Goddag goddag lilleplutt


En ung & en gammal hand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar