torsdag 22 september 2011

Mysig heldag på stan

Idag blev det en heldag på stan med fina Ulrika och hennes söte gosse, vi var först en stund på Barbacka och tog sen en promenad till CSK för att hon skulle förlänga sin mammaledighet. Vi hade sån tur att många av våra fina gamla jobbarkompisar var inne o jobbade idag..till skillnad mot sist då jag inte kände igen nån..så kul att träffa dom:)! Fullt ös var där idag och man längtar till den dag då man får stå där igen och vara med om det fantastiska när ett barn föds <3!
Blev lite shopping..naturligtvis var det Vincent jag handlade till..även om jag skulle behövt lite kläder jag med. Får se om jag hittar nåt i Malmö i morron kanske då det ju är dax för en hotellnatt och Winnerbäckkonsert och på lördag blir det lite shopping:)! Kör på fm imorron eftersom Rille ska på möte och under tiden får jag & Vincent kolla runt i affärer. Ska bli sååå kul att få höra Lars Winnerbäck igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar